Marketing i reklama

Kalendarze reklamowe – wszystko, co warto o nich wiedzieć

Drukarnie mają coraz większe zapotrzebowanie na kalendarze książkowe, kalendarze z logo oraz inne kalendarze promocyjne. Podyktowane jest to trendami w marketingu, jakie możemy od jakiegoś czasu obserwować. Nie wszyscy jednak rozumieją, czym dokładnie są kalendarze reklamowe i do czego tak naprawdę służą. Dlatego warto wyjawić tę „tajemnicę”.

Kalendarze reklamowe – jak wyglądają, do czego służą?

Kalendarz firmowy, czyli wspomniany reklamowy, to nic innego jak terminarz wzbogacony przykuwającą uwagę grafiką albo firmowym logo. Przeważnie wykonany jest w kolorystyce, jaka kojarzy się z daną firmą. Choć elementów indywidualnego wykończenia jest wiele. Taki na przykład kalendarz książkowy z logo jest świetną reklamą firmy. W dodatku nienachalną i skuteczną. Ciekawie wykonanego terminarza nikt nie wyrzuci, a chętnie przyjmie. Ten w formie książki zabierze ze sobą w różne miejsca, ścienny powiesi na ścianie itd. Wszystko zależnie od tego, jak jest wykonany.

Kalendarz firmowy książkowy – rodzaje

Producent kalendarzy książkowych proponuje kilka rodzajów kalendarzy do zastosowań reklamowych. Najpopularniejsze i często zamawiane, to następujące.

Kalendarze książkowe

Popularny kalendarz firmowy to ten w formie książki. Można go łatwo przechować i zabrać ze sobą w różne miejsca. Przyda się nie tylko do sprawdzania aktualnej daty, ale też do sporządzania notatek. Kalendarz ze skórzaną oprawą mogą posiadać firmowe logo, a gdy jest ono w widocznym miejscu, cały przedmiot stanowi reklamę, która działa przez cały rok.

Kalendarz książkowy z logo

Kalendarz książkowy z logo firmy zasługuje na oddzielne wyodrębnienie i potraktowanie, jako osobny rodzaj kalendarza. W tej wersji terminarza logo jest wyraźnie widoczne na okładce, a nierzadko jest również drukowane na pozostałych stronach wewnątrz. I to logo właśnie stanowi tu główny element reklamujący firmę.

Notesy z logo, firmowe – dlaczego warto je mieć?

Notesy firmowe pełnią wiele funkcji. Są przede wszystkim doskonałym miejscem do sporządzania i przechowywania ważnych notatek związanych z pracą. Niektóre modele są dodatkowo wyposażone w kieszenie na karty. Przedmiot ten może więc dodatkowo służyć do przechowywania kart i małych karteczek czy wizytówek. Im ciekawiej są wykonane oraz im więcej elementów dodatkowych posiadają, tym więcej funkcji mogą pełnić.

  • Budowanie świadomości marki

Profesjonalne notesy reklamowe www.iveno.pl/notes-reklamowy-a5 powodują, że klienci łatwiej rozpoznają markę, z którą są związane. Najlepiej w tym zakresie sprawdzają się notesy z logo nadrukowanym czy wygrawerowanym na okładce. Posiadanie takich notesów pomaga budować zaufanie wśród potencjalnych klientów i stałych również.

  • Tania reklama

Ładnie wykonany notes a5 firmowy jest skuteczną, a tanią reklamą. Jest przede wszystkim tańsza niż typowe spoty telewizyjne czy radiowe. Co najważniejsze, pozyskanie takiego notesu wiąże się z jednorazowym wydatkiem. Klient otrzymuje go za darmo. Reklama zaś działa cały rok, a nawet dłużej. Wspomniany powyżej spot dociera do wybranej grupy odbiorców i błyskawicznie przemija. To nie to samo co notes w skórzanej oprawie, który ma się zawsze pod ręką i jest mnóstwo powodów, by po niego sięgać.

  • Praktyczny a zarazem oryginalny prezent

Bez wątpienia notes z grawerem może być świetnym pomysłem na prezent. Ten oryginalny upominek można podarować pracownikom i klientom – zarówno stałym, jak też nowym, a nawet potencjalnym. Notes na zamówienie może być wykonany w dowolnym rozmiarze, więc można łatwo dopasować go do potrzeb konkretnej grupy użytkowników. Najważniejsze, by był to notes z grafiką reklamową i z tą firmą kojarzył się w maksymalnym stopniu.

Porządny notes z gumką czy kalendarz w formie książki oznaczony firmowym logo albo wykończony przykuwającą uwagę grafiką, może pełnić wiele funkcji. Zawsze jednak będzie skuteczną reklamą, działającą przez cały rok i dłużej. Notes z nadrukiem to najlepszy sposób na promowanie swojego biznesu dość niskim kosztem. Takie przedmioty reklamowe na pewno się nie zmarnują. Prędzej czy później znajdą się chętni, by je przyjąć, a wówczas reklama będzie się rozprzestrzeniać z większą mocą.

No Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *